7.5

Simbata asta dintr-o combinatie de curiozitate si plictiseala am alergat o cursa de 7.5 km in Terrassa. Am vrut si io sa vad cum e sa alergi o cursa mai scurta. In plus, mai au fost citeva chestii interesante: temperatura 30 de grade (cald chiar si pentru Spania) si vreo 2 km de urcus. Pe scurt, a fost bine: am scos 29m41s sau dupa masuratorile lor 3m58s pe kilometru.
Asta a fost si prima cursa alergata cu Suunto. E clar mai intuitiv de folosit decit Polarul dar inca nu m-am prins care din ele e mai bun: este o intersectie destul de mare intre functii dar nu perfecta. Suunto masoara in plus temperatura si altitudinea. Polarul iti scoate ceva mai multe statistici, gen pulsul mediu pe cursa. Mentalitatea mea de inginer tinde spre Suunto: mie imi trebe un ceas care sa-mi zica timpul si pulsul nu un „Running Computer” cum se da bun Polarul. Dar ce e drept ca pulsul mediu scos de Polar pare util… Trebe totusi citit bine manualul la Suunto inainte de a declara un cistigator.

Lasă un comentariu