Crosul Hoia

Simbata am fost pentru prima data la Crosul Hoia. Foarte frumos. Dupa cum m-am prins de mai demult, o tura de padure bate orice cursa prin oras.

Altfel, frumos da’ greu. Eu am facut 48:21. Cu ceva efort, cred ca se poate 45. Dar mai bine de atit, pentru muritorii de rind, muy dificil. De sub 40 nici vorba, ca se urca vreo 5 km. La sfirsit, am vomat (de 3 ori) fix in fata la tanti care dadea medaliile de participant. Cauzele sint 2: cea mai importanta e ca nu m-am prea antrenat. Cea mai biologica a fost ca am mincat un mar inainte, care e o idee total nerecomandata. L-am simtit de cind a inceput coborirea cind, teoretic, ar fi trebuit sa recuperez timpul pierdut la urcare…

Poza asta sumarizeaza destul de bine suferinta:

IMG_4456Mai multe poze, facute de unul din fotografii crosului sint aici.

One thought on “Crosul Hoia

Lasă un răspuns

