Tura de munte

Vineri am bagat tura anuala intre doua chei: Sabino si Bear. De data asta am facut o varianta un pic mai lunga, incepind din Sabino si terminind in Bear, in speranta ca asa o sa ne udam mai putin (ca prin Bear trebe mers prin albia riului). A fost o idee buna, dupa cum se vede mai jos. In total a durat 3h:51m pentru 28km.

Am pus pozele pe google+ aici.

In sumar, punctele importante au fost:

  • Mi-am pus de mincare o punga cu baruri facute de L, din nu stiu ce graunte si ciocolata neagra. Dupa 2 ore au disparut toate. Acolo pe munte, si mie si partenerului de tura ni s-au parut cea mai buna mincare care a fost inventata vreodata.
  • Dupa vreo 2.5 ore de alergat am ajuns la un punct de unde era o vedere fantastica:WP_20141219_017
  • Pe drumul de intoarcere prin cheile Bear a trebuit traversat riul plin cu apa din zapada topita de mai sus. Rece. Dupa citeva traversari, udati pina peste genunchi, nu ne-am mai simtit picioarele de loc…WP_20141219_026

La sfirsit am fost gata. Cind mai erau 1 km de alergat am inceput sa umblam ca nu mai puteam. Probabil ca aratam penibili. Dar fericiti.

Lasă un răspuns

