Mincare

Mi-am dat pina la urma seama ca un mod zen de petrecut timpul singur e gatitul. Mai ales acuma cind is +42 grade afara…

Pina acuma, pentru mine apogeul au fost clatitele. N-am facut nimic mai complicat de atita. Dar acuma, incet incet, am inceput sa fac chestii un pic mai avansate. Ce am facut pina acuma:

Dupa cum vedeti, toate retetele astea au devenit fusion. In sensul ca totul merge mai bine cu avocado, masline si un pic de blue cheese

Si cum gatitul merge mult mai bine pe muzica, inchei tema culinara cu meseriasii astia pe care i-am gasit recent si ii tot ascult de citeva zile.

One thought on “Mincare

Lasă un răspuns

