Smoothie

Astazi am alergat iar o tura mai lunga prin canion si mi-am redat seama ce lux e sa poti alerga pe aici cind vrei… 

Cind am venit, mi-am dat seama ca de citeva luni beau in fiecare dimineata acelasi smoothie si inca mi se pare fantastic, si la gust si la cit de hranitor ii. Asa ca am zis ca poate o sa intereseze si pe altcineva. Reteta ii asta:

1. Amestec de cirese, afine, capsuni (de la Costco):

Image

2. 2 banane:

Image

3. 1 mango. Acuma am folosit bucati de mango inghetat (tot de la Costco):

Image

 

4. Un pumn de seminte de chia:

Image

5. Un pumn de seminte de cinepa:

Image

6. O felie de sfecla rosie:

Image

Dupa aia trebe pusa apa in blender pina aproape sa acopere tot. Trebe mai multa apa decit la un smoothie normal, fiindca semintele astea absorb multa apa cind sint macinate:

Image

Tot din cauza semintelor, blender-ul trebuie sa mearga mai mult pe turatie mai mare. Din cantitatea asta au iesit 5 pahare. Rezultatul arata asa:

Image

Ca sa ramin clar in spatiul lui Oprah cu articolul asta, uitati aici un rasarit de desert pozat de la noi din bucatarie:

Image

 

Lasă un răspuns

