Efecte secundare

Ceva poze facute de organizatori sint aici. Dupa ce fata am in citeva se pare ca am suferit mai mult decit tin minte…

Vorbind de efecte secundare, au fost citeva noi:

  • Asta e prima cursa mai lunga cind am incercat sa alerg mai corect: pasi mai mici, fara aterizare pe calcii. Dupa cum se vede in poze, mi-a iesit doar partial. In orice caz, ceva a ajutat. Din cauza asta socurile le-am simtit mult mai putin (nici o problema cu rinichii) dar astazi am o febra musculara in gambe de abia pot sa umblu.
  • Ceva socuri tot am simtit, in zona diafragmei. Habar n-am de ce. Oricum, au trecut dupa citiva kilometri, asa ca nimic grav.
  • La sfirsit am putut sa maninc doar anumite chestii. Ce a trecut testul: apa, portocale, clatite cu peanut butter (aka „choco pasta” pentru cunoscatori). Ce a picat testul: CLIF gel (varianta lichida de la CLIF bars) si saratele gen Gold Fish (desi zic astia ca ai nevoie de sare dupa). Mirosea intr-o parte a cirnati prajiti si a trebuit sa plec de acolo rapid.

One thought on “Efecte secundare

Lasă un răspuns

