2 x 8K

Astazi am fost la o cursa de 8K prin campus: runroll.org. Am facut 32m19s. Decent. Cica locul 4 in categoria mea de virsta. Incet, incet, mai schimb vreo 2 categorii si ajung si eu pe podium.

Dupa aia am mai facut o data traseul in ritm mai relaxat pentru kilometrajul de antrenament pentru semimaraton. In total, fix 1h8m pe 16K. Conform planului, pentru un semimaraton in 1h30m.

Evenimente de campus american: inainte de concurs un politist (pe Harley evident) a verificat ca traseul sa fie marcat cu conuri de plastic. Tipul cred ca se plictisea si a inceput sa faca slalom printre ele pe la vreo 40/ora. Cu o vaca de Harley. Alta chestie: inainte de start, orchestra de instrumente de suflat a universitatii a tinut un mic concert. Ati auzit vreodata Coldplay cintat la tuba? Suna mai bine decit originalul. In plus, in stil american, orchestra a venit cu coregrafie. Pina si aia care cintau la o tuba cit ei de mare faceau ceva. Asa da, nu ca penibilii aia de la filarmonica, care stau jos tot concertul.

Lasă un răspuns

