3 ore

Astazi am alergat aproape 3 ore. Au fost cam 24 km prin Sabino Canyon, deci a fost incet. Dar frumos. Traseul aproximativ e aici. Cred ca e pentru prima data dupa Spania cind am alergat asa de mult, si ca timp si ca distanta. Evenimentele esentiale:

  1. Nu m-a durut nimic. Asta e o chestie fantastica. Mai ales dupa ultimii ani.
  2. Cind faceam o poza m-am intepat de un cactus, poreclit teddy-bear cactus. In ciuda numelui, cactusul asta e un bitch, cu 3 cirlige pe fiecare tep. Noroc ca tipul cu care alergam il stia si a scos majoritatea tepilor cu doua pietre. Dar ultimul era infipt bine. Cind am tras de el, pielea s-a intins o gramada inainte sa cedeze. Naspa. Pentru curiosi puteti citi mai multe povesti pe google.

Citeva poze aleatoare de pe drum, de pe unde nu am ajuns pina acuma:

Image

ImageImageImage

One thought on “3 ore

Lasă un răspuns

