2.5 ore

Weekendul asta am inceput sa alerg peste 2 ore, dupa citiva ani de pauza la timpi asa de lungi. Ajuta ca am gasit cu cine sa alerg (un coleg) ca altfel ar fi cam plictisitor. Am luat-o cu grija ca saptamina trecuta am alergat 2 ore rapidut si efectele secundare au fost relativ neplacute. Dar weekendul asta a fost bine si frumos. Am ajuns prin niste locuri pe unde nu am mai fost pina acuma: daca urci un pic pe munte treci din zona de cactusi intr-o zona de stejari care seamana bine cu padurile din Romania. Asta daca nu te uiti in jos sa vezi padurea de cactusi de 2m… Foarte interesant. Data viitoare trebe luat ipod-ul.

Lasă un răspuns

