Ultima zi in Barcelona

In ultima zi de Barcelona, ne-am plimbat prin cartierul vechi. Era fix sarbatoarea orasului (sfinta Merce) asa ca am mers prin oazele de liniste pe care le stiam dinainte, ca sa evitam tot tambalaul normal: am baut un ceai la Caelum (vezi post-ul mai vechi despre Barcelona), ne-am relaxat in piata Felipe Neri si am mincat ceva rapid la Dionisos. Mai jos sint citeva instantanee prinse in timpul zilei.

Reteta de sandwich vegetarian in Spania, incepe cu ton:

Image

Intrarea la Dionisos si la alt restaurant vegan deschis linga:

La Caelum, unde majoritatea produselor vin de la manastirile din zona, se vinde „vin de slujba”:

In piata Felipe Neri, unde au fost executati patriotii catalani in timpul razboiului civil, inca se mai vad urmele gloantelor in peretele bisericii:

Sa nu uit: L a descoperit un nou restaurant vegan, care e beton: Veggie Garden. Relativ ieftin (sub 10 euro un meniu) si beton de bun. Merita mai multe vizite clar.

Lasă un răspuns

