Sant Cugat (2)

In a doua zi de Sant Cugat a trebuit, normal, sa ma duc la tura de alergat de simbata dimineata cu trupa. A fost ca de obicei: citiva au disparut repede in ceata („the gods” cum le zice Angus, scotianul din grup). Dupa aia a fost Pepe cu citiva si eu gifiind dupa Pepe, ca de obicei. Dupa tura, Pepe comenteaza: ba Mihai, ti-a mai scazut nivelul vreo 10% dar „la capacidad de sufrimiento” ti-a ramas aceeasi.

Dupa alergat, a urmat un prinz de 2+ ore, tipic. La masa, la un moment dat vorbeam despre „Born to Run” si Chi Running, cu nu stiu ce tehnica de alergat pe deal in sus. La care Pepe comenteaza: asta nu conteaza ca oricum „no hay subidadas. Solo hay falso llano y bajadas.” In traducere aproximativa: „nu exista urcus. Numai drum drept inselator si coborire.” 

Vorbind cu ei, mi-am adus aminte cite exemple bune am vazut aici. In primul rind Pepe, care la 56 ani alearga de ma sparge (pe linga ca are 2 job-uri si 4 copii, ultimul de 3 ani). Dupa aia, inca citiva: unul din ei s-a apucat de alergat la 48 de ani (gras, fumator, etc.) si cind l-am cunoscut eu baga semi-maratoane in „low one twenties”; alta care acuma alearga pe dealuri desi tocmai a dat gata un cancer (inca avea parul scurt); si asa mai departe. Ceva au inteles astia bine de tot.

Lasă un răspuns

