Dupa 8 Ani

Dupa 8 ani de pauza am fost in weekend-urile astea la doua competitii de karate. Am participat numai la kata, din motiv ca n-am avut nici un chef sa iau pumni in cap degeaba. La prima m-am dezechilibrat si am iesit pe locul patru. Din fericire nu este nici o dovada video, asa ca practic nu s-a intimplat. La a doua totul a mers conform planului meu de antrenament intensiv de maxim doua ori pe saptamina, asa ca am iesit pe locul trei (din doispe). A fost fain. Parca au trecut numai citeva zile decind ne antrenam cu Marius si cu Attila in Dallas, sau cu Marius si cu Calin in baza Unirea…

Pentru cei interesati, aici is citeva clipuri de la competitie.
Locul I:

Locul II:

Locul III:

Si un pustan care mie imi place de numa’ si care n-a ajuns la podium desi eu zic ca merita clar:

Lasă un răspuns

