Everybody’s NOT Fine

Ieri am vazut gunoiul asta de film: Everybody’s Fine, selectat dupa criteriu’ beton (good job cineva!) ca e „new release” si joaca Robert de Niro. Ba, asa de tare m-o enervat ca am zis ca trebe facut anti-reclama. Cred ca boul ala de producator s-a dus la un scenarist si i-a zis sa bifeze cit mai multe teme posibil din capitolu’ „Lacrimogene”. Si culmea, cred ca le-au bifat pe toate, desi tot nu m-am prins care o fost concluzia:

  1. Murit nevasta – check. Tema apare periodic in film cu secvente penibile in care sotul suna acasa ca sa-i auda vocea de pe answering machine.
  2. Pensionar ramas singur care ajunge sa vorbeasca cu oricine in autobuz sau tren – check.
  3. Copii care refuza sa vina de sarbatori in vizita – check.
  4. Mers in vizita la copii si aia refuza sa te primeasca – check.
  5. Descoperit ca fiecare copil are probleme pe care nu ti le-au spus – check.
  6. Luat bataie in gara – check.
  7. Pierdut medicamente ca bonus pe linga luatu’ bataii – check.
  8. Infarct – check.
  9. Murit copil – check.

Vorba unuia de pe imdb.com: „most depressing movie ever”. Sau vorba unui clasic in viata, „sa-mi @# $%* de n-am fost deprimat”. Si, in plus, in loc sa-l lase asa purist in disperarea lui, astia i-au tras un happy end de telenovela mexicana, de m-a bulversat complect.
Ba, nu inteleg cine o fost bou’ care s-o hotarit sa faca filmul asta si cine o fost fraierii care s-au dus sa-l vada. Eu asa de bou m-am simtit ca n-am putut sa scriu despre filmu’ asta decit dupa o zi. Pina la urma, tipul ala din Dallas care zicea ca sorteaza filmele dupa numarul de elicoptere de pe poster stia ce zice.

Lasă un răspuns

