DS Trainer 15

Dupa o absenta motivata m-am apucat iara de alergat. Ca sa ma motivez un pic, mi-am calcat pe inima si pe portofel si m-am dus la un magazin de meseriasi sa-mi cumpar adidasi de meserias. Sansa sa prinzi o reducere la astia e practic zero, dar, pe de alta parte, probabilitatea sa-ti cumperi ceva care sa ti se potriveasca ii maxima.

Cind am ajuns acolo, primul lucru m-a pus vinzatorul sa alerg descult cu vedere sexi la glezne si genunchi. Concluzia a fost ca pronez mai mult decit ma gindeam io. Asa ca recomandarea a fost ca, pentru antrenament, ar trebui totusi ceva suport anti-pronare. Chestia asta combinata cu lenea mea care vrea adidasi cit mai usori a rezultat in trei optiuni: Asics DS Trainer 15, Mizuno Wave Inspire 6, si Nike Luna nu stiu ce. Ceilalti suspecti (Asics Speedstar sau alti „racer”-i) au picat conform tipului ca cica nu au suficient suport pentru antrenamente lungi. Nike Luna o picat pentru mine ca au o talpa ca si claparu lui Neil Armstrong si Nike oricum ma enerveaza de mai demult. Intre Asics si Mizuno lupta a fost strinsa, dar dupa citeva ture de alergat in jurul parcarii din spate a cistigat Asics, probabil si de aia ca is mai obisnuit cu stilul lor. Imi place ca ii simt mulati pe picior fara nici o chestie in plus. Mizuno, in schimb, is mai largi in partea de fata, deci is buni pentru aia care se pling tot timpul ca nu le incap degetele in pantofi (se simte careva?). In plus, talpa e pe jumatate goala, fiindca au pus o chestie dura ondulata in calcii (de aici numele de „Wave”). Vinzatorul zicea ca din cauza asta simti o senzatie de resort cind alergi. Io n-am simtit nici un resort dar in schimb mi-au dat senzatia ca ar avea o talpa mult mai subtire decit in realitate, probabil din cauza placii dure. Cu toatea astea, n-am simtit nici un soc, deci pot sa zic ca aia de la Mizuno si-au facut tema cu placa aia.

Astazi am bagat o tura pe treadmill cu asicsii si parerea initiala ca-s mulati pe picior se mentine. Si astia si-au facut tema, ca au materiale dure doar in citeva puncte cheie ca sa mentina greutatea mica. Unul din punctele astea ii virful degetelor unde e o bucata de musama ceva mai lunga decit la un adidas normal, ca sa compeseze ca restul materialului e foarte subtire. Chestia asta poate sa jeneze daca ai ceva probleme la degete. Eu am avut o mica chestie la o unghie si am simtit un pic de presiune. Dar nimic dureros. Cam asta ar fi unica critica.

Concluzia ar fi ca oricare din modelele astea doua is beton si merita sa-ti faci stocul cind le prinzi la reducere.

3 thoughts on “DS Trainer 15

  1. Marius

    The gear is the point. Sunt de acord.
    Si io-i prefer pe Asics dar am si-o pereche de Mizuno Wave model mai vechi. Astia, intr-adevar, raman duri (nu amortizeaza bine) chiar si dupa multa folosinta. Valurile or fi functionat ele bine in gravurile lui Hokusai, dar nu prea bine la Mizuno. Vorba cetateanului turmentat: „parerea mea…”

    Răspunde

Lasă un răspuns

