Dolphin Runners & Revolution Cafe

Astazi a iesit o dimineata chiar Zen: dimineata am bagat o cursa de 10 km chiar faina si dupa aia am bagat o cafea si un sandwich la o cafenea cool. Sa incepem cu inceputul: am aflat de la un coleg de Dolphin Runners, un club de alergat din San Francisco care organizeaza curse unde taxa de participare ii numa’ 5$. Cum asta ii de mai mult de 10 ori mai ieftin decit taxa tipica de aici, am zis ca se merita incercat. Asa ca astazi dimineata am fost la una organizata de ei in Golden Gate Park. No, astia is niste puristi: traseul ii marcat numa’ cu creta (sau cu alte cuvinte nu-i marcat ca creta aia nu se vede), e pe strazi unde e trafic ca n-au bani sa plateasca politia sa inchida toate strazile in parc si numai milele 5 si 6 is marcate. Asa ca la inceput tipii s-au apucat sa dea sfaturi: „cind ajungeti la terenul ala de tenis o luati la dreapta”, „watch out for traffic”, „if you get lost call 911”. Ca sa tina evidenta rezultatelor iti dau o hirtie mica, cam ca un bilet de troleu, pe care-ti scrii tu numele si ti-o agheti de tricou. Fara compromisuri. Traseul foarte fain atita numa’ ca nu are aproape nici o portiune plana. La faza asta trebuia sa ma gindesc io inainte, ca doar e in San Francisco… Asa ca n-am scos io mare brinza (41:15) dar a fost fain. Au fost vreo 20-30 de meseriasi pe care am apucat sa-i numar ca m-au depasit toti pe drum.

Dupa cursa am zis sa ma duc sa vad si io care-i treaba cu Revolution Cafe, o cafenea de care mi-au zis mai multi deja. Cafeneaua asta arata exact ca o bomba din Gracia, deci meserias. Asta a fost prima senzatie. A doua a fost: ce miroase aici, weed? Niste relaxati toti pe acolo, de la chelnerite la clienti. Unul din ei arata exact ca un Big Lebowski ras in cap… Pe linga asta, cafeaua foarte buna, aproape de calitatea spaniola, bere adevarata (de exemplu, Chimay la halba), arta locala pe pereti. Foarte fain. A fost locul perfect sa ma relaxez dupa cursa.

Am zis io mai demult ca n-am gasit inca in San Francisco locul unde mi-ar placea sa stau. Deocamdata ramin la parerea asta, dar, din cind in cind, se pare ca se merita mers in Mission. Tot ca porcu arata dar aia din cartier o inteles care-i treaba cu Zenu’ (exact ca in Gracia).

P.S. Au pus astia online rezultatele de la cursa.

Lasă un răspuns

