Health Expo?

Acuma am fost sa-mi iau numarul pentru cursa de miine de la Health and Nu Mai Stiu Ce Expo din San Jose. A fost fain ca am intrat un pic in atmosfera aia de dinainte de cursa. Is peste 13,000 inscrisi! Pe de alta parte Health Expo-ul ii cam jenant, ca sa fiu elegant. Facut clar pentru americani: trei sferturi din sala era plina cu jafuri gen „energy drinks”, „energy bars”, „the best insole ever”, pina si un RV dedicat pentru nu stiu ce tip de cosmetica. Nu m-am prins ce pana mea de legatura are cosmetica cu prefectura…

Printre toate jafurile astea, la niste standuri mici, erau si adevaratii de la Brooks, Asics, Garmin si New Balance. Aia de la Brooks si Garmin au avut chiar bunul simt sa puna la vinzare chiar alergatori care stiau despre ce vorbesc. Ce am invatat:

  • Aia de la Brooks n-au facut nici un compromis cu Brooks T6. Pantoful asta are un pic de talpa si un pic de pinza deasupra. Purist de-a dreptul.
  • Garmin rules cu Garmin 405 Forerunner. Ceasul asta isi merita banii.
  • Asics DS Trainer ii un pantof super decent de alergat pentru oameni normali ca mine, care inca alearga pe calcii. Cred ca l-a proiectat un meserias care si-a zis: „ia sa scoatem noi tot bullshit-ul din GT”. A ramas un pantof care seamana bine cu GT-ul (are suport pentru „midsole”, suport anti pronare) dar e mult mai usor si mai simplu.
  • New Balance 904 mi-au placut pina m-am uitat din spate la ei si am vazut ca talpa e intentionat inclinata inspre exterior. Adica alergi „cracos” ca stramosii nostri dacii in kiba dachi. Inteleg suport anti pronare dar nici chiar asa.

One thought on “Health Expo?

Lasă un răspuns

