Master Camp 2009

Weekendul asta, pe care l-am inceput de vineri ca-n Spania, am fost cu Marius la Master Camp-ul ISKF. A fost beton, parca eram inapoi la antrenamentele din Manastur. Singura diferenta a fost ca aici era plin de batrini japonezi: Okazaki, Yaguchi, Kanazawa, Ochi, Miura. E o senzatie faina sa te antrenezi cu unii pe care pina acuma i-ai vazut numai in postere sau casete video piratate. Impresionant ca majoritatea astora au peste 75 de ani dar inca is flexibili si se misca beton. Pe de o parte e si trist, ca desi se mista super pentru niste batrini, nu mai is ce-au fost. Kanazawa e plin de riduri si parea cam plictisit. Chiar ne bucuram cu Marius ca nu l-am prins ca instructor, ca asa raminem cu idealul ala in minte format de casetele lui Liviu.


Alte „highlight-uri” de la camp: am stat in niste cabane de n-am crezut ca mai exista asa ceva. Taberele alea de pionieri de pe vremea noastra erau cinci stele fata de conditiile astea. In plus, mai era un batrin, Bob, care dadea stingerea (la 10) si trezirea (la 6). Nu cred ca l-am vazut de multe ori fara sa urle sau sa sufle intr-un fluier de prost gust. Faze „puerile”, zice Marius.

Lasă un răspuns

