Steve Ubl

Simbata asta am fost la un seminar de karate cu Steve Ubl. Tipul asta a fost o surpriza majora. Ne-a zis instructorul sa venim ca-i bun, dar nu m-am asteptat sa fie chiar asa. E unul dintre cei mai buni karateka pe care i-am vazut eu in viata mea. Cred ca ar avea sanse si in fata unui killer profesionist (Miriam). Surpriza e chiar mai mare decit ar trebui fiindca arata ca un contabil norvegian: inalt si laliu. Pina incepe sa se miste. Sper ca s-a lipit si de mine ceva, ca o sa am nevoie in curind de self defense.
S-au facut si niste poze la stagiu.

Lasă un răspuns

