Turism din nou

In weekend-ul asta prelungit am reusit sa fugim din nou din zonele betonate de pe linga autostrada. Cu ocazia asta am descoperit:

  • Cea mai faina plaja din zona: Pescadero Beach. S-ar putea sa fie chiar cea mai faina plaja pe care am vazut-o in viata mea.
  • Locul unde stau jmecherii cu bani din San Jose: Los Gatos. Oraselul asta e un fel de Boulder, Colorado, combinat cu Sant Cugat. Desi, fiind in „stock option county” opulenta e mult mai vizibila. Ce ne-a interesat pe noi a fost cofetaria Fleur de Cocoa, unde lucreaza un bucatar francez, pardon un „chef”, care arata exact ca stereotipul bucatarului francez: costumul tipic si accentul jenant. Dar tipul stie meserie: face un cremes aproape la fel de bun ca mama si niste prajituri de ciocolata de iau premii pe unde concureaza.
  • Pietele saptaminale, chiar si in Los Gatos, nu se compara cu piata din Manastur. Dar tot e bine ca mai exista…
  • Benzina poate fi sub $2/galon chiar si in California.
  • Si parca totusi Fat Tire e mai buna decit San Miguel.

Poze cu toate chestiile astea minunate sint aici. Imi cer scuze ca n-am poze de la Fleur de Cocoa dar acolo nu era voie sa faci poze din motive de spionaj gastronomic.

Lasă un răspuns

