10 Zile

Astazi, dupa 10 zile de California, ne-am dat seama ca am rezolvat tot: apartament, masina, banca, asigurare medicala, etc. Astazi era sa cred ca situatia a ajuns la perfectiune cind am vazut San Miguel de vinzare. Dupa aia m-am prins ca era „Made in The Philippines”, deci nu se pune. Mai au si americanii astia ceva de imbunatatit.
Inainte sa inchid capitolul cu Spania, am zis ca ar fi frumos sa fac o lista cu lucrurile bune invatate de la ei. Imi cer scuze pentru lipsa de umor:

  • Trebuie cautat un echilibru intre lucru si viata personala. In ultimii ani de Spania am fost mai productiv ca inainte cu toate ca stresul a fost practic zero, antrenamentele de alergare au devenit mai dese si mai lungi si mai raminea si timp de ceva karate.
  • Surprinzator, calitatea vietii poate sa creasca cu un pic de zgircenie. Aproape ca am ajuns la faza in care imi face mai multa placere sa renunt la un lucru decit sa iau unul nou. Nu va stresati, ca pina la Zen mai este oricum cale lunga. Inca mai salivez cind ma gindesc la un laptop nou sau niste Asics performanti.
  • Spaniolii astia stiu sa manince bine. Asta e probabil o lista incompleta cu chestiile care probabil in Spania is printre cele mai bune din lume: ulei, brinza, jamon, turon, panallets, vin. In plus, astia au mentalitatea exact pe invers fata de americani: maninca putin da’ bun. Apropo, astazi am fost la micul dejun la Denny’s. Pentru ultima data ever.

One thought on “10 Zile

Lasă un răspuns

