Mitja Sant Cugat

Astazi am reusit sa-mi spal rusinea din Sabadell. Am scos 1:29:08 la semi-maratonul din Sant Cugat. A ajutat ca a fost vreme fainuta, vreo 15 grade la inceput si nu mai mult de 20 la sfirsit. Am inceput si eu relaxat, ca dupa Sabadell am zis ca nu mai trag ca fraierul la inceput; pina la urma am inceput tot la 4 min/km, ca primii vreo 3 km au fost coborire, dar senzatia a fost complet diferita. Nu in ultimul rind, ajuta clar sa stii traseul dinainte, ca sa stii clar unde sa nu te enervezi ca de ce vine panta. Cireasa de pe tort a fost ca m-a si tras dupa el unul bun din club, care a zis ca ma ajuta sa scot timp. Chestia asta cred ca mi-a redus timpul cu vreo 30 de secunde.

dscf3139.jpg

img_0307.jpg

img_0313.jpg

Lasă un răspuns

