Infernul din Sabadell

Duminica asta mi-am luat doza necesara de umilinta. Am alergat semi-maratonul din Sabadell si cu greu de abia am scos un pic sub 1:36. Asta a fost de departe cea mai slaba cursa a mea din ultimii 3 ani. Partea naspa e ca nu stiu ce s-a intimplat. Am avut eu ceva durere de burta dinainte (va scutesc de detalii), au fost peste 30 de grade si vreo 8 km de urcus dar orisicit. Senzatie asa naspa ca la cursa asta mai greu…

Evident ca lipsa relativa de antrenament fata de anii trecuti nu poate fi de vina pentru situatia asta, asa ca a trebuit cautat altceva. Pina la urma am gasit pe ce sa dau vina. Fiindca durerea de burta a continuat citeva zile dupa cursa m-am gindit ce am mincat simbata. Singura chestie mai iesita din normal a fost o bere fara alcool. Asa ca, dupa cum vedeti, berea fara alcool e foarte nesanatoasa si evident contra-indicata sportivilor. Huo.

Lasă un răspuns

