Adjective

Dupa ultima excursie in „the beautiful UK” mi-am dat seama ca trebe sa folosesc mult mai des in engleza de zi cu zi anumite adjective, adica: „fantastic”, „splendid”, „brilliant” si, cel mai recent pe lista, „magic”. Fara astea risti sa suni ca un nesimtit de american care zice exact ce gindeste.

In alta ordine de idei, Manchester e unul dintre cele mai naspa orase pe care le-am vazut pina acuma: urit ca naiba si plini de betivi violenti care incep sa se pileasca de la amiaza si pina seara is muci. Agresivitatea le e direct proportionala cu numarul de beri. Fata de Manchester, Londra e o bucata din rai plina de ingeri. Ca si exemplu de loc idilic, acuma am vazut si eu Regent’s Canal. E briliant ca asa ceva mai poate exista intr-un oras mare.

Lasă un răspuns

