Timpi Faget

De fiecare cind am alergat in Faget pina acuma am uitat sa cronometrez timpii pe care i-am facut. De data asta m-am pregatit cu Suunto la mine si mi-am cronometrat timpii pe doua trasee.

Traseu 1: Manastur – Feleac
Asta incepe de la capatul la Paring, urca perpendicular pe panta pina sus pe creasta pe traseul marcat cu o dunga verticala rosie. Pe creasta o ia la stinga pe traseul marcat cu 3 dungi: alb, rosu, alb. Timpul intermediar e cind ajunge la drumul asfaltat de Faget, sus la cabana. La drum traverseaza intersectia si continua printre case. Cind se termina zona de case, continua la stinga pe drumul de munte care merge la Cheile Turzii. Se termina cind ajunge sus in Feleac in poiana cu observatorul astronomic. Astia mi-au fost timpii:

Data/Ora Pina la cabana Pina in Feleac Puls mediu
19/07, 5PM 21:05 35:05 168
20/07, 12PM 21:55 36:02 166

Traseu 1: Manastur – Cabana – Manastur
Asta merge pina la cabana exact ca primul traseu dupa care vine inapoi pe acelasi drum. Se termina la capat la Paring. Timpi:

Data/Ora Pina la cabana Pina inapoi in Manastur Puls mediu
24/07, 6PM 21:26 39:18 164
31/07, 6:30PM 21:15 ? 172

Lasă un răspuns

