Columbus

Columbusul asta a fost exact ca si exact Dallasul la inceput: prima data m-a enervat ca mi se parea ca is numai betoane in jur. Dar dupa o vreme incepi sa te prinzi ca sint o gramada de chestii faine: cum iesi din centru e super verde tot. O clima cam ca si in Romania, plin de paduri si case cu niste curti cam cit un cartier in Spania. Cam totul e nou, ceea ce inseamna restaurante decente (am fost la unul american unde am mincat un veggie burger beton si la unul japonez unde aveau un sushi fain), arhitectura aerisita si curata. Mi-am schimbata parerea exact cum mi-am schimbat-o si despre Dallas. O duc bine astia pe aici…
Ma duc sa fac checkout la hotel.

Lasă un răspuns

