U. S. A.!

Am ajuns in aeroport in Philadelphia unde abia dupa 1 ora m-am prins ca au internet gratis. Intre timp am trecut prin ritualul de americanizare, adica am pus piciorul intr-un Gap (numai Women din pacate) si am mincat un donut. Desi „1/2 dozen” erau numai $4.69… Si ca de obicei m-am minunat din nou cit ii de plin de „f@#?ing elephants”. Comparatia asta eleganta nu am scos-o eu ci protagonistul din „In Bruges” care trebe clar vazut daca ai orice legatura directa sau indirecta cu Belgia. Ma duc, ca incepe boardingul spre Columbus, Ohio…

One thought on “U. S. A.!

Lasă un răspuns

