Cursa de Pineda de Mar

Astazi am alergat cea mai testoteronica cursa de pina acuma, de 10km la Pineda de Mar. A plouat destul de cu galeata toata cursa. Rezumatul la primii doi km: un grup de disperati alergind prin balti urlind. Dupa aia, vorba lui Van Damme, s-au separat baietii de barbati si a ramas fiecare cu ploaia lui. Cu toata ploaia si baltile alea, am scos cel mai bun timp al meu pe 10km: 40:39. Deci testorenu’ bate ploaia. Dupa cursa, direct la masina unde m-am prins ce vroiau sa zica aia de la Mastercard cu „priceless” cind mi-am schimbat hainele ude cu un treling uscat.
Dupa cursa am primit o reclama la un business interesant: SPORTRAVEL, care se ocupa cu turismul de pe linga cursele de distanta lunga. Deja fac reclama la maratonul si semi-maratonul din Amsterdam, in 19 octombrie, care cica e „cel mai bun traseu ca sa-ti bati recordul personal”. Nu ma prind de ce.