San Miguel – Snowbeer

Astazi am disparut miseleste de la lucru si am bagat o zi de ski in La Masella cu inca 3 colegi. Probabil asta a fost ultima zi de ski din sezonul asta si s-a vazut. Dimineata zapada a fost chiar faina, numa’ un pic topita, cit sa te frineze un pic ca sa-ti poti da drumul pe deal in jos cu tupeu. Dupa-masa, in schimb, treaba s-a imputit si am ajuns sa schiem prin baltoace. Situatie care s-a lasat cu o serie de trinte care au fost clasificate „spectaculare” de spectatori.
Ce am vrut sa zic de fapt e ca la prinz am descoperit o reclama la San Miguel care ar trebui sa-i placa lui Horatiu din cel putin 3 puncte de vedere: „San Miguel – Snowbeer”.

2 thoughts on “San Miguel – Snowbeer

  1. marius

    Sa ghicesc de ce-ar trebui sa-i placa reclama aia la Horatiu:

    3. Niciodata n-au fost mai apropiate cuvintele „sfant(a)” si „bere”.
    2. Singura calitate a berii San Miguel e ca e rece ca zapada…
    1. Imaginea lui Misu (aka Miguel) cazut cu schiurile, spectacular – in ovatiile celor de pe ski-lift, intr-o baltoaca de apa galbuie nu poate avea alt titlu decat „San Miquel – Snowbeer”.

    Răspunde
  2. mihai

    Ba, nr. 3 e buna. Ce-i drept ca toate trintele au fost dupa prinzul cu San Miguel – snowbeer. Eu am dat vina pentru trinte pe calitatea zapezii dar mai stii…

    Răspunde

Lasă un răspuns

