Israel – ziua 6

Ziua 6 a insemnat intoarcerea acasa. Partea interesanta, pe care cred ca o asteapta toata lumea, a fost trecerea de controale in aeroport. Experienta a inceput inca inainte de check-in, cu un interviu de vreo jumatate de ora. La inceput a fost interesant, ca toti erau super politicosi, dar dupa o vreme m-am plictisit, si cind mi-au zis sa scot hard disk-ul din laptop mi-a cam sarit tandara. Cred ca daca punea unu’ degetul pe LCD il plezneam cu toate riscurile. Interviul a continuat cu vreun sfert de ora de verificat bagaje (de doua ori de persoane diferite) unde a fost si faza cu dezmembratul laptop-ului. Partea oarecum distractiva e ca majoritatea controalelor sint facute de junioare de maxim 20 de ani, care nu prea pareau sa aiba duritatea aia la care ma asteptam eu de la serviciile de control israeliene. Probabil ca asta se intimpla fiindca „pionii” de la control sint soldati si in Israel armata o fac toti (si fetele) intre 18 si 21 de ani.

Dupa vreo 45 de minute am ajuns si la check in unde totul a fost relativ normal. Dupa aia au mai urmat trei controale de pasaport si unul combinat de pasaport si bagaj. In total: pasaport verificat de cinci ori, bagajul de trei ori. Respect. Asa imi arata geanta de mina dupa toata experienta:

Geanta

Dupa cum se vede astia pun stampile si etichete pe tot ce misca. Faza distractiva e ca au pus una, aparent foarte importanta, pe e-ticket. Cum asta e doar o bucata de hirtie era sa o arunc dar, cum nu am vazut nici un cos in momentul ala, am pus-o in geanta. La primul punct de control, tipul a inceput sa se panicheze urit de tot ca nu aveam stampila pe bilet. Pina la urma, ne-am prins ca era aia de pe e-ticket si ne-am despartit prieteni. Nu stiu ce s-ar fi intimplat daca aruncam foaia cu e-ticket-ul…

Dupa experienta asta am ajuns in Europa unde nimanui nu-i pasa ce faci sau ce cari in geanta. Acasa am dus cu mine o infectie alimentara din ultima excursie in Ierusalim, care rezista cu succes pina in ziua de astazi.

Lasă un răspuns

