Mitja Marato Barcelona

Astazi am bagat semi maratonul din Barcelona impreuna cu fostii colegi de la UPC. Asta e un traseu beton: e asa de plat ca, desi incepe si se termina in acelasi loc, am avut impresia ca (,) coboara in continuu. Asa ca am scos cel mai bun timp al meu pina acuma: 1:29:11. Scopul suprem a fost de fapt altul: sa incerc sa alerg „inteligent” intr-un ritm constant nu in stilul personal obisnuit (adica bagat ca bou’ in primii 10 km si dupa aia tirit pina la linia de sosire). No, scopul a fost indeplinit: am mers constant in jur de 4:15 pe km.
La cursa asta a mai fost o premiera: am alergat prima data cu echipamentul de club „Running Valles”. Arata relativ profesionist: pantaloni scurti ceva mai largi si maieu cu numele clubului pe spate. Tot Nike Fit. Super comod desi dupa clasificarea lui Laura cam „gay-ish”. De, nu le poti avea pe toate…