Mitja Marato Terrassa

Astazi am mai bagat un semi maraton, in vecini in Terrassa. Avind in vedere ca nu m-am prea antrenat de vreo luna, a fost Ok: 1:30:22. Cursa asta e cotata ceva mai dura decit semi maratonul din Sant Cugat unde am facut cu vreo 25 de secunde mai putin, desi teoretic eram mult mai in forma. Cu alte cuvinte, „training is overrated”. Vad ca indiferent cit ma antrenez, tot pe acolo iese…
No bun, recent mi-am adus aminte de un unu’ de vreo 65 de ani din Sant Cugat care alearga de vreo 25 de ani aceleasi curse. Si dupa fiecare vine cu texte de genul: „timpul asta e mai bun decit anul trecut, dar acuma 16 ani am scos timp mai bun”. Mi s-a parut distractiva chestia asa ca am inceput si eu un tabel cu rezultatele mele la curse, la astea mai recente la care mai tin si eu minte rezultatele. Sper sa va stresez pe toti cu grafice in Excel in citiva ani.
De ceva timp au iesit si rezultatele oficiale la cursa asta.

Lasă un răspuns

