Ski & Running

Sfirsitul asta de an a fost ultra sportiv. Impreuna cu familia Olar jr. am fost in 29 si 30 decembrie la ski o zi in Andora si una in Pirineii Catalani, in La Masella. Nu se compara cu Austria dar tot a fost mai bine decit sa stam acasa sa bagam beri. Ne-am distrat toti ca bou’ de Tariceanu a venit „sa-si petreaca Revelionul” in Andora, cind are la dispozitie toata locurile adevarate din Europa care, culmea, is si mai aproape de Romania… Noi macar am avut scuza ca n-am avut timp de altceva.

Horatiu, ca un gentleman ce ii, m-a lasat sa schiez o zi cu windstopper-ul lui, ca sa-i pot face si eu un „test drive” sa vad daca se merita. Se merita. O data ca nici nu-l simti pe tine. Si, in plus, arat ca un instructor de ski (stind pe loc):

img_9584.jpg

In 31 am bagat o cursa de 10 km cu Horatiu prin Barcelona. Rezultatele is aici.
Vestea proasta: inca n-am reusit sa scad de 4 minute/km. Am facut 4:05. Vestea buna: am cistigat 9 beri, ca am facut pariu cu Horatiu ca face timp mult mai bun decit sa gindea el. Horatiu, baiat finut, a tras tare si pe 9 km din 10 planul a fost indeplinit.

Lasă un răspuns

