Website designer

Sau cu ce-mi pierd timpul in ultima vreme in loc sa lucrez. Dojo-ul de karate unde merg e parte din asociatia Catalunya Shotokan Karate, care curent are un website cam de c!@#$ (cska-jka.net). In plus platesc peste 200 de euro pe an, c-asa-i in Spania. Asa ca m-am oferit sa le caut alt provider si sa le fac alt design. Rezultatul e aici: cska-jka.org. A fost relativ interesant: am vazut si eu ce simplu e sa lucrezi cu DotNotNuke, care se pare ca ii la mare moda acum. Evident ca nu e totul perfect. De exemplu, eu, ca si un inginer adevarat, habar n-am cum sa produc un header fain. Poate se simte o anumita cumnata experta in domeniu sa faca un pic de munca de caritate…

Lasă un răspuns

