Brussels Half Marathon

Duminica trecuta am alergat semi-maratonul din Bruxelles (cum se scrie numele asta in romana?) cu Radu. Poze sint aici. Din cursa asta am invatat doua lucruri: a) Radu stie sa sufere mult mai bine decit mine si 2) din cind in cind e chiar fain sa alergi intr-un ritm mai relaxat. Intre mine si Radu este (inca) o diferenta de vreo 3-4 minute la semi-maraton, pur si simplu fiindca eu am mai mult „kilometraj” la bord decit Radu. No, si cum am vrut sa alergam impreuna, asta a insemnat ca Radu a tras mai mult decit normal si eu mai putin. Radu si-a facut datoria cu brio: am terminat in jur de 1h33m, cu 5 minute mai bine decit ultimul lui semi-maraton. Pentru mine cursa asta a fost aproape o relevatie: mi-am dat seama ca e beton de fain sa nu alergi chiar tot timpul ca bou’. Asa am avut timp sa ma bucur de traseu, care a fost chiar fain, sa ma mai uit si la oamenii de pe margine si la ceilalti participanti. O experienta destul de noua pentru mine.

Comparind cursele din Spania cu semi-maratonul asta din Belgia te prinzi de unele diferente dintre tari. De exemplu, la sfirsit aici venea unul din organizatori si te invelea ca pe un sandwich intr-o folie de stalion, cica sa nu pierzi caldura, dupa cum explica Radu. Asta e o chestie inexistenta dar oricum complet inutila in Spania… Pe de alta parte, in Spania la sfirsit este implicit un „all you can eat” de portocale, pepeni si alte fructe. In Belgia, 2 biscuiti. Vestiarele in Bruxelles au fost la 10 minute de mers pe jos de la sosire. Faza asta te face sa intelegi de ce exista bancurile cu belgieni. Pe de alta parte, organizarea pe traseu a fost mai buna decit in Spania: la fiecare punct de „alimentare” erau in ordine: bureti uzi sa te speli pe fata, bauturi energizante si apa. Doua chestii in plus fata de Spania.

noua generatie

In concluzie a fost fain. La anul o sa incercam sa bagam semi-maratonul din Amsterdam, care teoretic e mult mai plat decit asta. Sa ne batem si noi recordurile personale, nu sa tot alergam degeaba ca fraierii.

Lasă un răspuns

