Mitja Marato Sant Cugat 2007

Mda. Se pare ca trebe sa invat sa sufar mai mult. Astazi am scos doar 1h29m56s dupa ceasul meu. Ma asteptam sa scot cam cu un un minut mai putin… Pe de alta parte, timpul asta e practic egal cu cel mai bun timp pe care l-am scos pina acuma, deci nu e chiar naspa de tot. Javier, care stie ce zice, zice ca pe un traseu plan teoretic poti scoate cu vreo 2-3 minute mai putin decit timpul asta. Ramine de vazut. Eu am suferit destul de mult si asa. Vorba lui Radu, „multe dealuri si caldura mare”. Cind vrei sa scoti timp bun, chestia cu dealurile e destul de dezorientanta. Pe deal in jos te uiti la ceas si 3m50s pe km. Shit, prea repede. Pe deal in sus, 4m50s. Shit, prea incet. Si tot asa…

Ce de obicei, am terminat la vreo jumate de minut dupa cea mai buna tipa. Trecind peste chestiile evidente, gen tot respectu’ pentru tipa respectiva, asta e o faza gay. Pe tot parcursul oamenii de pe margine o aplaudau ca disperatii pe tipa asta si la mine se opreau brusc… Trebe facut ceva ca vad ca faza cu antrenatul mai mult nu tine. O piedica bine plasata, valamit.

Ramin la parerea ca semi-maratonul e distanta cea mai faina si sanatoasa pentru un om normal. Simti ca faci ceva ce nu faci chiar in fiecare zi dar e o distanta care se poate face fara antrenament serios si fara efecte secundare. Grave. La mine am vazut ca dupa km 16 picioarele s-au deconectat complet de la sistemul nervos central si au decis sa faca ce vrea muschii lor. Partea buna a fost ca muschii lor a vrut un ritm de vreo 4m15s/km asa ca le-am lasat in legea lor. In plus, n-am mai simtit deloc nici o durere, chestie cu care am fost iarasi complet de acord. Zdruncinaturile de pe parcurs combinate cu o cutie de struguri mincata imediat dupa cursa s-au lasat cu niste efecte secundare relativ neplacute pentru stomac. Vorba aia, daca eram un liliac, ar fi fost o zi naspa. Asa n-a fost grav: s-a scurtat cu citeva minute cafeaua traditionala din piata.

1h29m59s

Aici is pozele de la si dupa terminare.

Lasă un răspuns

