Antrenament pentru semi maraton Sant Cugat

Astazi am facut ultimul antrenament lung inainte de semi maratonul din Sant Cugat (duminica viitoare, 7/10). Desi n-am scos niciodata un timp exagerat de bun pe traseul asta, anul asta sper sa fie mai bine. Au schimbat traseul si a doua jumatatea a cursei e cica mult mai plana. In plus, cu modestia necesara, acum cred ca sint intr-o forma buna. Nu am mai scos timpii de acum si nu m-am mai simtit asa de bine alergind de cind alergam cu Marius ca prostii prin Faget si prin Zorilor. Pe vremea aia aveam vreo 18-20 de ani… Deci mi-au luat vreo 14 ani ca sa revin la forma de atunci.

In fine, astazi am bagat o tura de vreo 16km cu the usual suspects (Pepe, Paco si Javier) prin parcul Collserola. A plouat ieri asa ca astazi, ca niciodata, nu era deloc praf prin padure si era un aer beton de fain. In plus, astazi nu s-au rupt in figuri veteranii asa ca am reusit sa tin bine ritmul cu ei si chiar sa vorbim aproape tot traseul. A fost o discutie interesanta pe traseu: de ce in America in primele 5 minute cind te cunoaste cineva te intreaba cu ce te ocupi in timp ce in Spania asta nu se face si e vazuta oarecum ca o faza de prost gust? E adevarat: dupa vreo 2 ani de alergat cu ei, eu inca nu stiu cu se ocupa unii din ei… Pepe zicea ca si pe el l-a intrebat sotia cu se ocupa ceilalti din grupul asta si raspunsul lui a fost: „se ocupa sa alerge mai bine ca mine.” (in spaniola raspunsul asta suna mult mai bine) Explicatia lui Javier, cea mai logica, e ca aici in general se evita treaba asta, ca nu cumva interlocutorul sa creada ca tu esti interesat din cauza pozitiei pe care o ocupa. Pe de alta parte la americani meseria e 90% din viata, asa ca e normal daca vrei sa cunosti pe cineva sa afli ce meserie are. Tot vorbind chestii din astea profunde, am terminat traseul in vreo ora si 10 minute. Un timp decent. De abia astept sa vad cit o sa scot duminica.

Lasă un răspuns

